PLANET FASHION

sobota, 24 sierpnia 2013

REISS collection for glamour girls

PL. Reiss to angielska marka skierowana do osób w wieku 25-40 lat.
Jej styl to przeważnie klasyczne kroje z nutką glamour. W takich ubraniach można spokojnie wyjść na ulicę i wzbudzić zachwyt swoją kobiecością i delikatnością.
Bardzo mi się spodobała kampania tego sklepu, a weszłam na tą stronę przypadkiem. Na mojego bloga dodałam parę zdjęć z letniej kolekcji i mam nadzieję że się wam spodobały. A więcej znajdziecie na stronie: http://www.reiss.com/eu/
Mimo to że nie ma w Polsce sklepu Reiss to zachęcam was do skorzystania z inspiracji.


EN. Reiss is an English brand aimed at people at the age 25-40 years.
 Her style is predominantly classic typefaces with a hint of glamour. In these clothes you can safely go on the street and impress people.
 I really liked the campaign this store, and I went to this site by accident. On my blog I added a few pictures of the summer collection and I hope you liked them. And more can be found at:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz